10 tipp, hogy megőrizd az egészséged ősszel is

10 tipp, hogy megőrizd az egészséged ősszel is

Egyik pillanatról a másikra beköszöntött az ősz, hirtelen közel 20 fokot esett a hőmérséklet. Önmagában már ez is megviseli a szervezetet, nem beszélve a kevesebb napsütésről és a fellépő vitaminhiányról. Összegyűjtöttem 10 tippet, amelyeket betartva ősszel is megőrizheted az egészségedet!

Egészséges életmód 21 nap alatt

Olvass bele az 1. fejezetbe
teljesen INGYEN!
SZERETNÉK BELEOLVASNI

1. Igyál sok folyadékot!

A csapból is ez folyik. Az elegendő mennyiségű és minőségű folyadékfogyasztás az őszi időszakban is kimondottan fontos ahhoz, hogy szervezeted hidratált maradjon.

Tudtad, hogy a testedben lejátszódó folyamatok mindegyikéhez vízre van szükség? Ha nem iszol eleget, hatással lehet az anyagcserédre, a hangulatodra, éhesnek érezheted magad, sőt a méreganyagok sem tudnak távozni.

2. Ne hagyd abba a sportolást!

A tavasz és a nyár sok napsütéssel, kellemes meleg időjárással kedvet csinál a mozgáshoz. Ahogy csökken a hőmérséklet, úgy csökkenek a szabadtéri sportolási lehetőségek.

Ne mondj le róla teljesen, vegyél még egy pulcsit és sétálj 30 percet hetente legalább 3 alkalommal.

3. Egyél idénygyümölcsöket!

Az ősz nagy kedvence az alma, ami, ahogy a mondás tartja, az orvost távol tartja. Fogyassz el minden nap 1 db almát és élvezd, hogy elkerül a megfázás és a levertség.

4. Koncentrálj a zöldségekre!

Szeptembertől kevesebb gyümölcs áll rendelkezésünkre, ezért érdemes a zöldségekre fókuszálni. Idén ezért indítottam 21 napos egészséges és gyors vacsora kihívást, amiben igyekeztem a legjobb őszi/téli alapanyagokat felsorakoztatni azért, hogy ellássalak receptekkel a hideg évszakra is.

5. Teázz!

Nemcsak a folyadékpótlás, hanem a gyógynövények jótékony hatásai miatt is. Az egyik kedvencem a zöld tea, amivel élénkíteni is tudom magam ebben az álmosító időben.

6. Elő a szuperélelmiszerekkel!

101 szuperélelmiszert is tudok neked mutatni, ami biztos, hogy rendszeresen előfordul a konyhádban, ha egy kicsit is tudatosan, egészségesen élsz.

Azért fontos, hogy erről a listáról válogass és főzz, mert ezek az alapanyagok kiemelkedően magas mennyiségben tartalmaznak vitaminokat és ásványi anyagokat.

7. Aludj!

Ha nem pihensz eleget, akkor esik a teljesítőképességed, amit a kevés napsütés és a rossz idő is megtépáz. Ez ellen napi min. 7 óra alvással tudsz tenni. Akkor is feküdj le, ha nem tudsz aludni, így szoktathatod magad rá a pihenésre.

8. Nassolj egészségesen!

A hideg, bekuckózós idő sokszor nassolásra sarkall, amit a plusz kilók és a sok finomított cukor miatt is érdemes elkerülni. Helyettük válogass a 20 legegészségesebb nassolnivaló közül, amelyekkel a vitaminpótlásról is gondoskodhatsz.

9. Ints búcsút a káros szenvedélyeknek!

Talán magyarázni sem kell, miért fontos ez. Ha eddig más nem motivált arra, hogy lemondj káros szokásaidról, akkor legyen az őszi energiahiány a fő motiválóerőd. A változást már néhány napon belül érezni fogod, a függőséged pedig pár héten belül teljesen meg is szünhet.

10. Méregteleníts!

Nyáron kicsit lazítottál? Itt az ideje a méregtelenítésnek, amin útifűmaghéj-kúrával, gyógyteákkal, sok gyümölccsel és zöldséggel is dolgozhatsz.

Te hogyan őrzöd meg az egészséged ősszel? Cseréljünk tippeket!


Egészséges életmód 21 nap alatt

Olvass bele az 1. fejezetbe
teljesen INGYEN!
SZERETNÉK BELEOLVASNI

Kérd Karácsonyra
2018-as év sikerkönyvét
10% kedvezménnyel

BÓNUSZ: Ha most rendelsz, a
csomagot is INGYEN szállítom.
EZT NEM HAGYOM KI