Hogyan lehet a csoki egészséges?

Hogyan lehet a csoki egészséges?

Az édesség utáni sóvárgás hátterében rengeteg ok állhat.
Az érzelmi hullámvölgyek, a mindennapi stressz, az egészségtelen életmód vagy az energiahiány is, de néhány egyszerű trükkel akár a csokoládéfogyasztás is lehet egészségesebb.

Imádod a csokit és nem is szeretnél lemondani róla?

Nem is kell.
Ha hiszed, ha nem a valódi csokoládé nagyon egészséges. Tele van rostokkal, magnéziummal és az egyik legjobb antioxidánsforrás. Ennek ellenére az egészségtelen ételek között tartják számon, a jelző viszont csak az alacsony kakaótartalmú, cukorral, adalékanyagokkal és színezékekkel készült csokikra vonatkozik.

Hogyan lehet a csoki egészséges?

A legegyszerűbb, ha megnézed a választott csokoládé összetevőt és ha túl kevés kakaót és túl sok cukrot, illetve egyéb összetevőt találsz a feliraton, akkor inkább másik  harapnivaló után nézel.

csoki_magok

Az olcsó, silány minőségű táblák helyett válassz magas kakaótartalmú csokikat.

Ezek lehet, hogy kezdetben egy kicsit keserűnek tűnnek majd, de a minőséget könnyű megszokni. Az étcsokoládéból ráadásul sokkal kevesebb is elég. Kizárt dolog, hogy egy egész táblával meg tudjál enni belőle.

Fokozhatod a gyümölcsbevitelt is, ha a csoki mellé friss gyümölcsöt is eszel. Naranccsal, eperrel, banánnal vagy körtével is nagyon finom.


csoki_eper

Azoktól, akik elkezdték rendszeresen inni a gyümölcsturmixokat, olyan visszajelzéseket is kaptam, hogy kevésbé kívánják az édességet és a nassolnivalót. Szóval akár a gyümölcsturmixok is jó alternatívát jelenthetnek az édesség utáni sóvárgás csökkentésében.

Ebben a könyvben további egészséges szokásokról is olvashatsz »


NÉZD CSAK, 1 PILLANAT...

Egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életre vágysz?

Megvan az elhatározás, de nem tudod merre indulj? Olvass bele INGYEN a könyvembe!
BELEOLVASOK A KÖNYVBE »
close-link