Egészséges életmód gyerekeknek? Így alakítsd ki

Egészséges életmód gyerekeknek? Így alakítsd ki

Mindannyian egészséges életet szeretnénk biztosítani családunknak, tele tápláló étkezésekkel, mozgással és tudatos szokásokkal. Igen ám, de munka és gyerekek mellett ezt a három egyszerűnek tűnő pontot sem mindig olyan könnyű megtartani. Egy kis odafigyeléssel te is könnyen elvetheted hétköznapjaitokba az egészséges szokásokat. Melyik lesz az új egészséges tradíciótok?

NÉZD CSAK, 1 PILLANAT...

Egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életre vágysz?

Megvan az elhatározás, de nem tudod merre indulj? Olvass bele INGYEN a könyvembe!
BELEOLVASOK A KÖNYVBE »

1. Tedd fizikailag aktívvá a hétköznapokat!

MIÉRT? Azért, mert
- a rendszeres testmozgás nélkülözhetetlen a gyerekek egészséges növekedéséhez és fejlődéséhez,
- a legkisebbek számára fontos, hogy naponta legalább 60 perc intenzív mozgásban legyen részük, ami megemeli egy kicsit pulzusukat,
- a naponta végzett sport erősíti az izmokat és csontokat,
- neked is példát kell mutatnod gyermekeidnek, hiszen tőled lesik majd el a mozgás szeretetét.
A mozgás lehet torna, séta, vagy akár tánc is. A lényeg, hogy családod minden tagja mozogjon valamit.

2. Igyatok tiszta vizet!

MIÉRT? Azért, mert
- a víz a legjobb módja a szomjúság csillapításának, és nem tartalmaz hozzáadott cukrot, tartósítószereket és mesterséges ízfokozókat sem.

3. Egyetek sok zöldséget és gyümölcsöt!

MIÉRT? Azért, mert
- tarthatjátok a WHO ajánlását, azaz a család minden tagja naponta 5 adag friss zöldséget és gyümölcsöt fogyaszthat,
- a dietetikusok is azt ajánlják, hogy minden étkezés, a reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna és a vacsora is tartalmazzon ezekből az alapanyagokból,
- a rendszeres gyümölcs-és zöldségfogyasztás hozzájárul az egészséges fejlődéshez és növekedéshez.

4. Kapcsold ki a tévét, tedd el a telefont!

MIÉRT? Azért, mert
- a túlzott tévénézés és okostelefonozással eltöltött idő az egyik vezető ok, amiért a gyerekek elhíznak,
- helyette a szabadban tölthetitek, mozoghattok, sétálhattok, kirándulhattok.

5. Ne vásárolj több nassolnivalót!

MIÉRT? Azért, mert
- a hozzáadott, finomított cukornak nagyon veszélyes egészségügyi következményei lehetnek,
- a sok nasi elhízáshoz vezethet,
- a nassolás roncsolja a fogakat is,
- az egészséges nassolnivalók ugyanúgy kielégítik a rágcsálás iránti szenvedélyt.

Hogyan vezesd be ezeket a szokásokat? Adj a családodnak 21 napot!

Számtalan kutatás igazolja, hogy ha valamit kitartóan, minimum 21 napon át ismételünk, szokássá válik. Így, ha 21 napon át ismételitek a fenti szokásokat, egy hónap után azt veszitek majd észre, hogy megszerettétek a testmozgást, a vizet, a zöldségeket és gyümölcsöket, kevesebbet tévéztek és nem nasiztok.

Egy hónap után a fentiek már a szokásaitokká válnak, és bizony hiányozni fognak, ha véletlenül kimaradnak 1-1 dolgos hétköznapból.

Én 21 nap alatt 21 új egészséges tanítok meg nektek ezzel a könyvvel »

Forrás: https://www.healthykids.nsw.gov.au/parents-carers/5-ways-to-a-healthy-lifestyle.aspx


NÉZD CSAK, 1 PILLANAT...

Egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életre vágysz?

Megvan az elhatározás, de nem tudod merre indulj? Olvass bele INGYEN a könyvembe!
BELEOLVASOK A KÖNYVBE »
close-link
close-link

Elfogyott, elkapkodták!
Sebaj, újra nyomdában van.
KUPONKÓD a várakozásodért:
21NAP500

ÉRDEKEL
close-link