Így turbózd fel a vitaminraktáraidat nyáron

Így turbózd fel a vitaminraktáraidat nyáron

A nyárban nemcsak a jó idő, a napsütés, a szabadtéri programok és a nyaralás olyan fantasztikus, hanem az is, hogy szinte játszi könnyedséggel fel tudod turbózni a szervezetedet. Így energikusan várhatod az őszt úgy, hogy közben csupa jót és finomat ettél. Megmutatom, én hogyan csinálom!

NÉZD CSAK, 1 PILLANAT...

Egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életre vágysz?

Megvan az elhatározás, de nem tudod merre indulj? Olvass bele INGYEN a könyvembe!
BELEOLVASOK A KÖNYVBE »

Friss gyümölcsök minden mennyiségben

Nagyjából májusban indul a szezon, amikor elkezdenek érni a gyümölcsök. Onnantól kezdve folyamatosan válogathatunk a frissebbnél frissebb biogyümölcsök között.

Ezeket csomagold be és vidd magaddal munkába, délelőtt és délután is egyél meg 1-1 adagot.

Ha kényelmesebben szeretnéd őket elfogyasztani, válogass az isteni turmixreceptek között, de gyümölcssalátát és levest is készíthetsz belőlük.

Járj utána, melyik gyümölcs, milyen vitaminokkal lát el és milyen mennyiséget szükséges beszerezned ahhoz, hogy préselni is tudd őket. Ebben a könyvben megtalálod a legegészségesebbeket, de a superfood listáról is válogathatsz.

Reggeli, ebéd, vacsora a kertből

Egy kis odafigyeléssel gyorsan hozzászokhatsz ahhoz, hogy minden főétkezésedben szerepeljen min. 1 adag zöldség.

Reggelente készíthetsz kenőkéket, azaz különböző zöldséges szendvicskrémeket, vagy felturbózhatod a szendvics mellé kínált zöldségkínálatot is.

Ebédre a rizst és a krumplit cseréld párolt zöldségre, vacsorára pedig fogyassz egy könnyed salátát. Ehhez a 21 napos minden napra 1 nyári saláta kihívás remek recepteket szolgáltat neked.

IMG_2034
Fotó: Egyszerű sárgarépakrém

Vitamindús frissítők

A folyadékfogyasztás nem csak a hőség, az egészséges életmód miatt is fontos. Kánikulában naponta min. 2-3 litert érdemes meginni, de nem mindig esik jól a tiszta víz.

Mielőtt bolti üdítők után nyúlnál, próbáld ki a gyümölcsös-zöldséges frissítőket. 1 nagy palack vízbe dobj uborkát, grapefruitot, citromot és hagyd, hogy kicsit összeérjenek az ízek. Kombinálhatod bogyós gyümölcsökkel és ananásszal is.

Turmixok frissen és fagyasztva is

Nyáron a legkönnyebb megszerezni és megszeretni a turmixivást, mint egészséges szokást. Sorban érnek a gyümölcsök, így könnyen beszerezhetők az alapanyagok.

Nyáron trükközhetsz is, fagyaszd le a turmixodat és máris fagyi lesz belőle.

bogyos_gyumolcsos_hazi_fagyi
Fotó: Bogyós gyümölcsös házi fagyi

Sport a szabadban

A szabadban töltött idő igazi kikapcsolódás a testnek és a léleknek is. Olyan pihentető a szervezeted számára, mintha aludnál egy jót délután.

Szedd elő a bringádat, tekerj nagyokat, menj el úszni, de ha csak sétálsz, az is tökéletes. A lényeg, hogy mozogj, sok-sok friss levegőt szívj a tüdődbe és megszerezd a napi D-vitamin szükségletedet.

Te hogyan készülsz az őszre?


NÉZD CSAK, 1 PILLANAT...

Egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életre vágysz?

Megvan az elhatározás, de nem tudod merre indulj? Olvass bele INGYEN a könyvembe!
BELEOLVASOK A KÖNYVBE »
close-link