Így lesz élvezetes az egészséges életmód

Így lesz élvezetes az egészséges életmód

Vajon miért van, hogy sokaknak még mindig a lemondások, a tiltások, a szigorú szabályok, az ízetlen, furcsa állagú és kinézetű ételek jutnak eszükbe az egészséges életmódról? Pedig a kiegyensúlyozott életvitel már rég nem ezekről szól, legalábbis nekem nem.

Régebben rengeteg könyvet, cikket és fórumot olvastam a témában, de folyton csak falakba ütköztem. Tiltás, tiltás és tiltás, üres tanácsok és kb. nulla mögöttes tartalom. Ebből lett elegem, a saját kezembe vettem az irányítást. Megkerestem az egészséges életmód összes pontjának élvezetteli pontjait, minden ajánlást lefordítottam gyakorlatiasra és azt vettem észre, hogy idővel nemcsak én, hanem az egész családom élvezi az új, egészséges életét!

Így lesz élvezetes az egészséges életmód

Friss gyümölcsök és zöldségek

Az ajánlások szerint napi 5 adag friss zöldséget és gyümölcsöt kellene fogyasztanunk, ami rengeteg, ha azt vesszük, hogy valaki nem is étkezik ennyiszer egy nap alatt.

Én is el voltam képedve, hiszen dolgozó nőként sokszor futva reggeliztem és gyorsan bekaptam valamit ebédre. Szerencsére rátaláltam a turmixokra és a krémes smoothiekra, amik segítségével könnyedén kipipálom a napi 5-öt.

Reggel, délben, este, frissen vagy elvitelre, bárhogyan kiváltanak 1-2 adagot legalább, hiszen többféle zöldséget és gyümölcsöt lehet egyszerre kombinálni.

Az idénygyümölcsökhöz egész kedvező áron hozzá lehet jutni, főleg a szedd magad akciókon. Frissek, egészségesek, ízletesek és úgy formázod őket édesre vagy savanykásra, ahogy neked tetszik. Az én kedvenceimet itt találod, arról, hogy mikor a legjobb turmixot inni pedig itt olvashatsz.

turmixok

Ízletes és újszerű alapanyagok

10 évvel ezelőtt még nehéz volt beszerezni egy-egy különleges hozzávalót vagy egy trópusi gyümölcsöt. Szerencsére ma már nem kell budapestinek lenni ahhoz, hogy valami nemzetközit tegyünk az asztalra.

Az ázsiai citromfű, a sáfrány és a gyömbér mind csupa egészséges fűszer és a fogásokat is kivételessé teszik.

Az egészséges szénhidrátok sem merülnek ki a zabban, a teljes kiőrlésű lisztekben és a barna rizsben, mellettük még legalább 10 fajtából válogathatsz.

Zsírból, olajból és fehérjéből is gazdag a választék, erről írtam is egy hosszú listát, ami segíthet abban, hogy eligazodj a boltok polcai között.

Modern szendvicsek

A retró párizsis, szalámis szendvics mellé általában paradicsom és paprika dukál, pedig számos más lehetőség van, ami ugyanannyi időbe telik, mint felszeletelni egy paradicsomot. Csírák, magvak, bogyók a szeletek közé vagy mellé és már kész is az irigylésre méltó tízórai. Ha te is unod a paradicsomot és a paprikát, meríts innen ihletet.

szendvics

Nem kell lemondani a csokiról

A legnagyobb tévhit az egészséges életmóddal kapcsolatban az, hogy a csoki tilos. Ez így nem igaz, csak a silány minőségű, magas cukortartalmú szeletekről és táblákról kell lemondani. Hogyan lesz a csoki egészséges? Itt elárulom a titkot.

A lényeg az apró dolgokban rejlik

Sokan azt gondolják, hogy az egészséges életmód hatalmas odafigyeléssel és nagy időbefektetéssel jár, pedig csak a természetes szükségletekre kell odafigyelni. Megnézni, hogy mit eszünk, iszunk, hogyan és mennyit alszunk, mozgunk, szórakozunk. Ezek a kis dolgok tesznek engem is, téged is és minket is egészségesebbé.

Még több élvezetes egészséges tanácsra van szükséged? Olvass még több cikket a blogban »»»

Forrás: www.21napalatt.hu

Egészséges életmód 21 nap alatt


NÉZD CSAK, 1 PILLANAT...

Egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életre vágysz?

Megvan az elhatározás, de nem tudod merre indulj? Olvass bele INGYEN a könyvembe!
BELEOLVASOK A KÖNYVBE »
close-link
close-link

Megtaláltad az idei nyaralós könyved! 15% kedvezmény és ingyenes szállítás. Rendeld meg most!

ÉRDEKEL
close-link